fbpx

אמפולה נגד פרעושים

טיפול נגד פרעושים לכלב

אמפולה נגד פרעושים

חיות מחמד כיף לגדל בבית, הן נותנות המן חום ואהבה לבית ואיתן אף פעם לא תרגישו לבד. אך כמה שחיות מחמד הם כיפיות, לעיתים ישנם דברים פחות נעימים בגידולן והם תופעת פרעושים וקרציות שהם עלולים להכניס לביתכם. פרעושים הם סוג של כינים קטנות הנדבקות לעורו של הכלב או החתול ויכולות לגרום לו לסבל של ממש שיכול להתבטא בגירודים חזקים ואלרגיה על העור, לכן אם אתם רואים שכלבכם מתגרד ללא הפסקה, בדקו אם יש על גופו פרעושים. במידה ויש על גופו פרעושים, עליכם לפעול בהתאם.

מה לעשות במקרה של גילוי פרעושים?

1. לרכוש חומרים נגד פרעושים

אמפולות לכלבים וחתולים אדוונטג'
אמפולות של אדוונטג'

כיום ניתן למצוא בחנויות המספקות ציוד לחיות מחמד אמפולה נגד פרעושים ואף ישנן אמפולות המשלבות גם חומר היעיל להרחקת קרציות. לרוב אמפולות אלו, מחזיקות כחודש עד חודשיים (תלוי ביצרן) והם מרחיקות באופן מידי את הפרעושים מפרוותו של כלביכם. בנוסף לאמפולה נגד פרעושים, ניתן להשתמש גם בקולר נגד פרעושים או בספריי מיוחד המרחיק את הפרעושים.

2. רחצו את הכלב והסירו ממנו את הפרעושים

במקרה של גילוי פרעושים, מומלץ לרחוץ את הכלב ולהוציא ממנו את הפרעושים בעזרת מסרק מיוחד להוצאת פרעושים או להוציא אחד אחד עם האצבעות. על מנת להמית אותם, תוכלו לרכוש חומר מיוחד אותו מורחים על הכלב והם נושרים מעצמם, או אמפולות לכלבים לטיפול שוטף בבעיה.

3. נקו היטב את סביבתו של הכלב

פרעושים מתרבים במהירות רבה, לכן כבסו היטב את מיטתו של הכלב ונקו היטב כל מקום שהוא רגיל להיות בו, אם אתם רואים את הפרעושים מסתובבים בביתכם, כדאי להזמין חברה הדברה שתרסס חומרים להעלמתם באופן מידי.

כיצד שמים לכלב אמפולה נגד פרעושים?

אמפולות מגיעות בבקבוקונים קטנים המכילים חומר חזק ורעיל למאכל, לכן יש צורך לטפטף את האמפולה על צווארו של הכלב, על מנת שלא ילקק את החומר. לרוב יצרנים ממליצים שלא לקלח את הכלב שלושה ימים טרם השימוש באמפולות וגם שלושה ימים לאחר השימוש בהן. מומלץ בעת טפטוף האמפולות להשתמש בכפפות ולהחזיק היטב את הכלב, כדי שכל החומר ייספג היטב על עורו. בכל מקרה יש לבדוק את הוראות היצרן שמגיעות בחבילה של האמפולות.

 

טבליות לעיסה לכלבים וחתולים Bravecto
טבליות לעיסה של ברבקטו.
אילו עוד דרכים יש להתמודד עם קרציות ופרעושים?

טבליות לעיסה של ברבקטו.קימות בשוק גם טבליות לעיסה אשר נותנים לכלב ללעוס ביחד עם האוכל או לאחר האוכל, והם מספקות הגנה במשך תקופה ארוכה, לעוד מידע על טבליות לעיסה לכלבים הקלק כאן.

 

 

 

אמפולות של וקטרה לכלבים וחתולים
אמפולות של Vectra מיוצרות בצרפת.

וקטרה – Vectra

אמפולות המיוצרות בצרפת לכלבים, חתולים, ולגורים, לטיפול מקומי של פעם בחודש כנגד כל שלבי חיי הפרעושים.
הפרעושים מתים במגע עם החומר, לא צריכים לנשוך את העור בשביל להיחשף לחומר ולמות, החומר מתייבש מהר על הגוף והוא לא שומני.
מונעת ריבוי של פרעושים בסביבת הבעל חיים עד 3 חודשים, שולט ועוצר התפשטות פרעושים ומונע התפשטות מחדש.
האמפולות מגיעות בחבילות שונות לפי משקל הכלב או החתול, כל חבילה כוללת 3 אמפולות, למידע נוסף על האמפולות של וקטרה הקלק כאן.

 

 

 

אמפולות – Solano Soltif Home, Multivet Plus
4 חבילות של אמפולות נגד פרעושים לכלבים וחתולים
מולטי-וט פלוס, אמפולות תוצרת ישראל.

אמפולות לכלבים וחתולים של חברת סולאנו העוסקת בפיתוח וייצור פתרונות הדברה חדשניים נגד טפילים בחיות מחמד. מגוון הפתרונות המיוצרים על ידי החברה מכילים רכיבים באיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר ומספקים פתרונות יעילים ובטוחים לטיפול בטפילים וכן, פיתרונות של טיפול מונע.

 

 

 

יש לכם שאלות נוספות? רוצים לקבל עוד מידע?

צרו איתנו קשר!

Email : [email protected]  |  Facebook  |  Instagram  |  Tel : 08-9355800

אמפולות זמינות לקניה באתר

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן