fbpx

וירבק | Virbac

מזון רפואי לכלבים

וירבק | Virbac

וירבק אוכל לכלבים וחתולים

עובדה מוכחת: תזונה נכונה מסייעת לכלבים וחתולים להישאר בריאים יותר.
בזכות הפרופיל התזונתי העשיר בחלבונים ודלת פחמימות, ותוספי תזונה שנבחרו בקפידה, וירבק HPM-VETERINARY Virbac הוא יותר מסתם מזון לכלבים וחתולים.
VETERINARY-HPM מספק תזונה מותאמת באופן מקצועי לאתגרים הבריאותיים הספציפיים בכל שלב בחייו של חיית המחמד שלך, ומסייע לשמור אותם בבריאות אופטימלית.
לכל מוצר של וירבק HPM-VETERINARY יש פרופיל מניעה גלובלי שונה המותאם לתנאי הספציפי (מעוקר או שלם), גיל וסגנון חיים של חיית המחמד שלך.
וירבק מציעה מגוון רחב של יתרונות בריאותיים, שפותחו על מנת לסייע לבריאות ארוכת טווח של חתולים וכלבים.

וירבק אוכל לכלבים וחתולים

למרות שבעלי החיים שלנו נראים רחוקים מאוד מאבותיהם הפראיים ועברו דרך ארוכה מהימים ההם, הצרכים התזונתיים נשארים ללא שינוי. כלבים וחתולים הם טורפים! האם אנחנו דואגים להאכיל אותם בהתאם? מזונות היפר פרימיום (HPM-VETERINARY) לכלבים וחתולים שעונים לדרישות הטבעיות של הגוף בכל שלבי החיים ובהתאם לרמת הפעילות.

וירבק אוכל לכלבים וחתולים מספק את הצרכים הטבעיים שלהם.

מוצאם של הכלבים והחתולים עוצב על ידי מיליוני שנות אבולוציה, טבועות בהם התכונות של טורף מיומן כגון מהירות וזריזות, כלבים וחתולים בבסיסם הם טורפים, הגוף שלהם דורש המון חלבונים ודיאטת דלת פחמימות של אוכלי בשר, אז למה זה לא משתקף במזון שאנחנו נותים להם?

מזון וירבק לכלבים וחתולים עשיר בחלבונים ודל בפחמימות.

כל מזונות הוירבק HPM-VETERINARY עשירים בחלבון מן החי כמקור העיקרי של אנרגיה, ובכך מקטין את שיעור הפחמימות ככל האפשר.

מהם מרכיבי המזון של וירבק?

חלבון הוא המרכיב העיקרי של מזונות הוירבק – HPM-VETERINARY , אשר מיוצר מבשר חזיר ועוף באיכות גבוהה, מכיל רמות נמוכות מאוד של אפר (מינרלים) ומוצאו מאירופה. האפונה שלנו, עמילן, תפוחי אדמה, הם גם מאירופה, והאורז שלנו מקורו באסיה. למוצרים הוטרינרים של וירבק – HPM-VETERINARY אין צבעי מאכל או טעמים מלאכותיים, ואין שום שימוש בחומרי גלם המהונדסים גנטית (GMO).

פורמולות רפואיות לכלבים וחתולים – וירבק

בתוך כמה עשורים בלבד, כלבים וחתולים, שניהם טורפים טבעיים, נאלצו להסתגל לדיאטות עשירות יותר ויותר בעמילן. מחקרים אחרונים מראים עם זאת, כי כאשר ניתנה הבחירה, כלבים וחתולים מעדיפים בבירור מאכלים המכילים פחמימות קטנות מאוד עשירים בחלבון מן החי.
כל מוצרי וירבק – HPM-VETERINARY נבדקו על ידי בעלי חתולים וכלבים כדי לאמת את האיכות והקבלה של כל מוצר. הבדיקות נערכו בבתים, בתנאים ריאליים מעל לחודש ימים.

היכן מיוצר מזון וירבק?

כל המזונות מיוצרים ונבדקים בקפידה במפעלי וירבק שבצרפת מאז שנת 1988,
כל מוצרי וירבק מיוצרים במפעל שממוקם בעיר Vauvert שנמצא בדרום צרפת, זוהי עיר תעשייה בעיקר מתחום המזון והיין.
בזכות צוות ייעודי של מנתחים וטרינריים ותזונאים לחיות מחמד, המזון של וירבק לבעלי חיים עונה על כל הציפיות הגבוהות מאוד במונחים של איכות מזון, עקביות ובטיחות במשך 30 שנים.

כדי לעזור למערכת העיכול של הכלב או החתול שלך להתאים את עצמה בהצלחה למזון חדש, מומלץ לעבוד בהדרגה לפי הטבלה הבאה במשך תקופה של 5 עד 7 ימים.

מזון של וירבק  HPM-וטרינרי טעים מאוד, אך אנו ממליצים לכבד את המנות היומיות המומלצות על ידי הווטרינר או האחות הווטרינרית. ניתן למצוא את הנחיות ההאכלה הכלליות שלנו על כל שקי האוכל, אבל הווטרינר או האחות הווטרינרית שלך יכולים לספק לך המלצה המותאמת במיוחד לחיית המחמד שלך.

כלב צריך לשתות 50-70 מ"ל/ק"ג ממשקל גופו בכל יום, בעוד שחתולים צריכים לצרוך 60 מ"ל/ק"ג.

הודות לכמות החלבון הגבוהה של מזון וירבק בהשוואה למזונות יבשים אחרים, חיית המחמד שלך תצרוך יותר מים באופן טבעי. אז אל תתפלאו אם הם יתחילו לשתות יותר מים מהרגיל – זה דבר טוב!

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן