fbpx

מזון הוליסטי לכלבים | Health Extension

Health Extension

מזון הוליסטי לכלבים | Health Extension

מזון הוליסטי לכלביםהלט' אקסטנשן – Health Extension הוא מזון אולטרה פרמיום תוצרת ארה"ב, זוכה מקום ראשון של ארגון המזון האמריקאי, כל המתכונים הם הוליסטים עם מרכיבים טבעים, רמות גבוהות של חלבון טרי מן החי, עלי ירקות, גרגרי יער נוגדי חמצון, שמן קוקוס טהור השומר על עור בריא ופרווה מבריקה.

מזון ללא דגנים

מתאים מאוד לכלבים בררנים, כל המזונות נטולי הדגנים שלנו הם עם מדד גליקמי נמוך (שחרור האנרגייה לגוף באופן איטי וקבוע),
חומרים עשירים בחלבון כמו חומוס עדשים כדי לסייע במניעת השמנת יתר, בנוסף, הם מנוסחים עם תערובת קניינית של ויטמינים, מינרלים וטעמים, כולל חומץ תפוחים אורגני, זנגביל וכורכום.
המתכונים המקוריים של בשר העוף והטלה של הלט' אקסטנשיין Health Extension מכילים בתוכם את אותם המרכיבים, יחד עם אורז חום לעיכול מהיר וקל. וכמו כל קו המזונות של הלט' אקסטנשיין Health Extension המזון לא מכיל שום צבעי מאכל מלאכותי, חומרים משמרים או רכיבים שהונסדו גנטית ומאושר על ידי ה ACA (איגוד הכלבים האמריקאי).

מזון לגורי כלבים ללא דגניםמזון הוליסטי לכלבים

כל תפריטי המזון ללא דגנים שלנו מותאמים לכלבים בכל שלבי החיים, אם אתם מחפשים מזון לגורים ללא דגנים, הלט' אקסטנשיין זה המזון שאתם מחפשים, המתכונים כוללים שילוב ייחודי של חלבונים ומגיע בקיבולת בגודל מושלם עבור הגור שלך.

היתרונות של מזון Health Extension

חברה בבעלות משפחתית:
בכל יום, החברה מתחייבת לעשות ככל שביכולתה להביא אל הלקוחות שלנו שילוב של איכות, תזונה, וערך המחויבות שהוא חסר תחרות, כך הצלחנו לשמור על הצלחת החברה במשך שלושה דורות – והספירה נמשכת.

ייצור המזון במויות קטנות (כמות אצווה קטנה)
יש שליטה רבה יותר על הדרך שבה המתכונים והחטיפים מיוצרים. אצווה קטנה בבישול איטי התוצאות בטוחות יותר, המזון מזין יותר ועיכול קל מאוד.

כל הרכיבים נבחרים בקפדנות רבהמזון הוליסטי לכלבים
כל המתכונים נבדקים על ידי גוף ה-USDA, בנוסף בכולם קיימים סיבים עשירים פשתן, שמן קוקוס טהור, פרוביוטיקה טבעית, כורכום, חומץ תפוחים וג'ינג'ר, לשיפור בריאות כל הגוף.

100% מיוצר בארה"ב
תהיו בטוחים שאתם מאכילים את חיית המחמד שלכם באיכות הגבוהה ביותר, במתכונים הבטוחים ביותר הקיימים בשוק. מה עוד? מעולם לא השתמשנו בשום מרכיב מתוצרת חוץ.

מה לא קיים במזון של Health Extension?
מוצרי לוואי, תירס, גלוטן וחיטה, סויה, BHT, תוספת סוכר, חומרים משמרים, צבעי מאכל.מזון הוליסטי לכלבים

 

 

 

ניתן להשיג שקי מזון של Health Extension אצל ערן וחיות אחרות בחנויות או להזמין באתר. הקלק כאן.

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן