fbpx

קולר נגד קרציות

קולר נגד קרציות

גידול בעלי חיים הוא ללא ספק כיף ומספק והם נותנים שמחה והרגשה נעימה בבית, אך עם כל הטוב הזה, לעיתים גידול בעלי חיים יכול להיות לא נעים, בשל הכנסתם קרציות לבית, אך אל דאגה, כיום ישנם פתרונות רבים שיסייעו לחיות המחמד שלכם וגם לכם להתמודד עם קרציות מציקות. אחת הדרכים הפופולריות להתמודד עם קרציות היא – רכישת קולר נגד קרציות שירחיקו מהם אותן לתמיד.

 

קולר נגד קרציות

דרכים נוספות להתמודדות עם קרציות

מעבר לקולר נגד קרציות הפופולרי, ישנן דרכים נוספות להתמודד עם קרציות כמו – רכישת אמפולות אותן מטפטפים מאחורי הראש של חית המחמד,  קיים גם ספריי מיוחד אותו ניתן לרסס על הכלב וכן עוד דרכים שונות. שיטות אלו הן אכן יעילות, אך לרוב יש לחזור על פעולות אלו לעיתים קרובות למשל אמפולות יעילות לחודש או חודשיים (תלוי ביצרן) ויש צורך לחזור על הפעולה לעיתים קרובות, לגבי ספריי, הוא לא מחזיק זמן רב ויש צורך לרסס שוב ושוב.

היתרונות בקולר נגד קרציות

  • עמידות לאורך זמן רב – קולר נגד קרציות מחזיק לרוב בין – שישה לשמונה חודשים (תלוי ביצרן) כך שאין צורך להתעסק כלל וכלל עם הנושא.
  • עלויות כספיות – לרוב רכישת קולרים אלו, הם אומנם יקרים יותר מאשר אמפולות לכלבים וספריי, אך אם מחשבים זאת לאורך זמן, וודאי שקולר יעיל הרבה יותר מכל חומר אחר.
  • נוחות – קולר נגד קרציות, הוא נוח ביותר לכלבים והם כלל וכלל לא מרגישים אותם על גופם, הסוגר נתפס בחוזקה על הכלב ונותן לו מרווח ונוחות רבה.

 

איך בוחרים קולר נגד קרציות?

אם כך ניתן לומר כי קולר נגד קרציות, הוא הפתרון הטוב ביותר להרחקת קרציות לטווח הארוך והוא נשמר לאורך זמן רב. על מנת לבחור קולר שכזה, תוכלו לגשת לחנויות המוכרות מוצרים לחיות מחמד ולרכוש אחד שכזה, אך טרם הרכישה מומלץ להתייעץ עם צוות עובדי החנות שיתאימו לכם את הקולר הטוב והאיכותי ביותר, שהרי קיימות חברות רבות המספקות קולר לכלבים וחתולים. לרוב ההבדלים בין החברות הם מחירים וכמובן הזמן שהקולר מחזיק, שהוא לרוב בין שישה לשמונה חודשים.

 

לנוחיותכם ניתן ליצור קשר – Email : [email protected]  |  WhatsApp : 089355855  |  Facebook  |  Instagram  |  Tel : 08-9355800

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן