fbpx

גידול חתול בבית

חתול בבית יושב על עדן החלון

גידול חתול בבית

כאשר מגדלים חתול בבית הוא הופך לחלק מהמשפחה – ובצדק! חתולים מעניקים המון חום ואהבה ואפילו אנו מעניקים להם בחזרה. כחלק מהמשפחה שלכם, חשוב לדאוג לכל צרכם ולספק להם תנאי מחייה טובים ובריאים, על מנת שיחיו לאורך שנים רבות. אחד היתרונות הבולטים בגידול חתולים, הוא שאין צורך להוציאם שלוש פעמים ביום לסיבוב, אלה הם עושים את צרכם בארגז חול מיוחד לחתולים.

הוספת חתול למשפחה

ילד מלטף חתול ג'ינג'י
ילדים מלטפים חתול ג'ינג'י

אתם טרודים באין ספור מחשבות ואין זמן לכלום עם הטיפול בילדים, המחשבה על להוסיף חיית מחמד לבית אפילו לא עברה לכם בראש ואתם רק יכולים לצחוק מהמחשבה. אבל אם תוכלו לראות את היתרונות מעבר לביקורי הווטרינר וריח ארגז החול, הוספת חתול בית לביתכם עשויה להיות אחת ההחלטות הטובות ביותר שתעשו כמשפחה.

בניגוד לאמונה הרווחת, מחקרים רבים מראים שחתולים מאוד אוהבים חברות אנושית, חתלתול חדש שגדל בבית ביחד עם ילדיכם יכול להפוך במהירות לחבר המסור שלהם. למעשה, חתולי בית מאוד חברתיים, עד כדי כך שהם אוהבים לעקוב אחר בעליהם ברחבי הבית ולהסתכל עליהם עובדים, ועל כך מעידים מיליוני אנשים ברחבי העולם שמגדלים חתולים בבית.

בנוסף לזה מחקרים מראים שחתול יכול לעזור לילדים לתרגל מיומנויות חברתיות, ילדכם ילמדו במהירות שהם צריכים להתקרב לאט לחיית המחמד ולדבר אליה בקול רגוע, אומרים מומחי חתולים בעולם.

 

יתרונות בגידול חתול בבית עם ילדים

גרגור החתול

סוד הקסם של גרגור החתול עדיין לא ברור אך מה שבטוח גרגור החתול משרה רוגע ואווירה רגועה בבית, גרגור החתול נמצא בתדרים שבין 20 הרץ ל- 140 הרץ ומחקרים של השנים האחרונות מצביעים על כך שגרגור החתול בתדרים שונים מעבר לרוגע ותחושת בטחון נועד גם לעזור לחתול במצבי לחץ, כאבים, קוצר נשימה, ועוד.

חברות

ילד קטן משחק עם חתול
ילד משחק עם חתול בחצר

ילדכם יאהב את זה שיש לו חבר מיוחד בבית, במיוחד אם הוא בן יחיד או שיש לו אחים גדולים למדי. חתול יעזור לו להפסיק להרגיש בודד תוך שהוא מתעסק ונהנה לשחק ולטפל בחתול. טיפול בבעלי חיים וחתולי בית מלמד את הילדים על צורות חיים שונות מאיתנו, ילדכם יכול ללמוד מדוע זנבות חתולים כל כך חשובים (לאיזון), או שלא כל בעל חיים משתמש במים כדי להתנקות.

אמפתייה

חשוב שילדך ילמד כיצד להתאים את רגשותיו וצרכיו של ישות אחרת, וחתול בבית יכול להיות המורה המושלם שלו. ילדים קטנים יכולים ללמוד לכבד ולדאוג לאחרים על ידי ליטוף בעדינות, ליטוף אוזניו ולהאזין לגרגור החתול.

הפחתת הסיכון להתפתחות אלרגיות ואסטמה

מחקרים מצאו כי הכנסת חתול לביתך לפני שהילד שלך מגיע עשויה להפחית את הסיכון לפתח אלרגיות בעתיד. על פי האקדמיה האמריקאית לאלרגיה, אסטמה ואימונולוגיה. ילדים שנחשפים לחתולים בשלב מוקדם של חייהם עשויים להיות בסיכון מופחת לפתח אסתמה.

בידור

יש סיבה שכל כך הרבה סרטוני חתולים מטופשים הופכים לוויראליים ברשתות החברתיות: חתול הוא בעל חיים חמוד ומצחיק בין אם בחרתם להכניס לבית חתול בריטי, חתול פרסי, או שאימצתם חתול מעורב מהרחוב, הילד שלך יאהב לראות את חיית המחמד שלו מתגלגלת, מטפסת על וילונות ומתחבאת בארגזים, מה שיגרום לו לשחק ביחד עם החתול.

אחריות

טיפול בחיית מחמד זו עבודה ואחריות. ולא סתם מתנה לבר מצווה או לבת מצווה. על ידי שיתוף חלק מהאחריות עם ילדכם, תוכלו ללמד אותו את החשיבות של ארגון ולהישאר על פי לוח הזמנים. הילד שלך יכול להתגאות בכך שהוא עוזר לך במשימות יומיומיות, כמו להאכיל את החתול שלך, לנקות חול מתגבש מהשירותים שלו ולהבריש את הפרווה של החתול.

 

ציוד לחתולים בגידול חתול בבית, מהו כולל?

חתול משחק בצעצוע כדור בתעלהבגידול חתול בית בכדי שהחתול שלכם יהיה שבע רצון, ויחיה באורך חיים טובים, חשוב לרכוש עבורו את כל הציוד הדרוש להתפתחותו התקינה, החל מאוכל טוב ובריא, חול לחתולים שעליו הוא יעשה את צרכיו, טיפול יעיל נגד פרעושים, משחקי התפתחות כמו מתקני גירוד לחתולים, חטיפים ועוד ציוד נוסף אותו ניתן לרכוש בחנות לחיות בכל עיר.  כאשר בוחרים חול מתגבש לחתולים, חשוב לבחור חול איכותי שישמש אתכם לטווח זמן ארוך, לכן ניתן לרכוש חול מתגבש בשקים גדולים של 18 ק"ג, כך תוכלו לעשות בהם שימוש לזמן ארוך. קיימים סוגים שונים של חול מתגבש לחתולים עם מותגים מובילים כגון חול קנדה, חול פרקטיקט, סופר מיקס, חול קריסטל, ובהגיעכם לחנות בקשו לדעת אודות הסוגים השונים.

 

 

מה לגבי מזון לחתולי בית?

חתול בית אוכל מקערהמעבר לחול לחתולים איכותי, לגידול חתול בבית יש צורך לרכש מזון איכותי, מאחר והוא קריטי מאוד להתפתחות החתול והוא אחראי על בריאות ומערכת העיכול של החתול. מעבר לכך, אוכל איכותי לחתול או אוכל לגורי חתולים, שומר על מערכת החיסונית שלו ועל נשירת הפרווה שלו ועל איכותה. מסיבה זאת, כאשר בוחרים אוכל לחתול, יש לבחור אותו בקפידה ולהתייעץ על צוות החנות שיתאים לכם את האוכל בקפידה לסוג החתול, גילו והתפתחותו. מזון לגורי חתולים הינו קריטי מאוד מאחר והוא הפוגש את מערכת העיכול המתפתחת של החתול, למערכת החיסונית שלו ולנשירת הפרווה ואיכותה. בחודשי החיים הראשונים של גורי החתולים מומלץ מאוד לשלב בכל יום גם מזון רטוב לחתולים ביחד עם המזון היבש.

ציוד לחתולים כולל בין היתר ארגז חול או שירותים סגורים בהם החתול בית עושה את צרכיו והוא משמש כמקום מפלט נוח בביתכם, אך כמובן שמומלץ לאבזר את הארגז או השירותים בכל הציוד הדרוש כמו – חול לחתולים מסוג איכותי שאינו משאיר ריח לוואי בביתכם, אך כמובן חשוב לנקות היטב ולהחליף את החול בכל תקופה מסוימת כדי שהמקום יישאר אסתטי ונקי.

הקפדה על רכישת ציוד איכותי לחתולים, במיוחד שמגדלים חתול בית יבטיח לנו חתול בריא, מחונך, קשוב ורגוע ולכן אסור לכם להקל ראש בבחירת הציוד או להחסיר ממנו ציוד מסוים אשר נחוץ לו כדי להרגיש בנוח בביתנו.

מביאים גור חתולים לבית? הכנו בשבילכם חבילה הכוללת כל מה שצריך לחודשים הראשונים.

לנוחיותכם ניתן ליצור קשר – Email : [email protected]  |  Facebook  |  Instagram  |  Tel : 08-9355800

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן