fbpx

אוכל לגורי חתולים

גורי חתולים על שטיח ורוד

אוכל לגורי חתולים

הכנסת גור חתולים לביתכם, דורשת מכם רכישת ציוד יום מיוחד עבור הגור, על מנת שיחוש בנוחות מרבית בביתכם. בין הציוד אותו מומלץ לרכוש לגור, יש צורך לרכוש לו מיטה נוחה, מתקן גירוד, מזון לגורי חתולים, ארגז חול בה הוא יעשה את צרכיו, קולר נגד פשפשים וקרציות, משחקים וצעצועים לחתולים ועוד ציוד נוסף אותו ניתן לרכוש בחנויות המציעות ציוד לבעלי חיים וחיות מחמד. את חנויות אלו, ניתן למצוא כיום בכל עיר, אם זה בקניונים ובמרכזים מסחריים.

איזה אוכל מומלץ לתת לגורי חתולים?

כאשר הנכם בוחרים מזון לגורי חתולים, יש לבצע בחירה נבונה ולרכוש מזון איכותי המכיל וויטמינים ומינרליים חיוניים להתפתחותו של הגור, שהרי בשלבים אלו הוא מתפתח וזקוק להרבה חלבון לצורך גדילה תקינה. בעת בחירת המזון, תוכלו להעזר בצוות עובדי החנויות שלנו, שימליצו לכם על אוכל לגורי חתולים, הפופולרי והטוב ביותר עבור גורים עם מותגים כגון: נוטרי סורס – טרטופו – ברייברי – מעבר לכך, הם יתאימו לכם את האוכל על פי גילו של הגור, גודלו, גזעו והתפתחותו הפיזית.

שקי מזון לגורי חתולים
שקי מזון מומלצים לגורי חתולים

למה חשוב שהגור יצרוך הרבה חלבון?

בשלבים אלו, מומלץ לרכוש שק מזון לגורי חתולים קטן, כדי שתוכלו לראות אם החתול שלכם מעכל היטב את המזון ואינו רגיש למרכיביו. בשלבים אלו, מומלץ להוסיף לחתול חלבון שיכול לסייע לו להתפתחות תקינה כמו – מוצרי חלב, דג ובשר, כמובן ללא עצמות. בכל מקרה וודאו כי המזון אותו רכשתם מכיל לפחות 33% חלבון שיסייע להתפתחותו התקינה של הגור.

מה קורה אם הגור מפתח רגישות לאוכל ספציפי?

לעיתים מזון לגורי חתולים מסוים, יכול לגרום לגור רגישות למזון שיכולה להתבטא בגירודים או בעיות עיכול וכאבי בטן. במקרים אלו, רצוי להתייעץ עם וטרינר מומחה שיסייע לכם לבחור אוכל אחר או מזון היפואלרגני לחתולים המיועד במיוחד חנות חיות ברחובותלמקרים אלו.

בנוסף לרכישת מזון מיוחד לגורי חתולים, הרגילו את הגור כבר בתחילת חייו לעשות את צרכיו בארגז חול מיוחד וחנכו אותו להרגלים מסוימים בביתכם. בחנויות לציוד לחיות מחמד, תוכלו למצוא חול לחתולים ארגזי חול מיוחדים לגורי חתולים ובכן את כל הציוד הדרוש כדי שיהיה לו נוחות מרבית בביתכם.

פורמולות מומלצות לגורי חתולים אצלנו באתר:

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן