fbpx

אוכל היפואלרגני לכלבים

אוכל היפואלרגני לכלב

אוכל היפואלרגני לכלבים

כל אדם המגדל בביתו כלב, יודע כי בחירת אוכל לכלב, היא בחירה שלא כדאי להקל בה ראש. בריאותו של בכלב היא חשובה ביותר ומזון איכותי לכלבים יכול לספק עבור הכלב שלכם את מטרה זאת. בשוק ישנם סוגים רבים של מזון לכלבים החל מ – אוכל היפואלרגני לכלבים, אוכל המיועד לגורים, ומכיל את אבות המזון והויטמינים הנחוצים להתפתחותם ועוד סוגים שונים של אוכל כגון מזון לכלבים קשישים המכיל ויטמינים ומינרלים החיוניים לחיזוק עצמותיהם, שיפור חילוף החומרים והכל בהתאם לצרכי כלבכם (תרתי משמע).

מהו אוכל היפואלרגני לכלבים?

יש כל מיני סוגים של מזון לכלבים, אוכל רטוב לכלבים הוא אחד מהם, וכן אוכל יבש לסוגיו. אז מה בעצם מבדיל מזון היפואלרגני מאוכל רגיל?  מזון היפואלרגני לכלבים, מכיל בתוכו מקור אחד של חלבון (דג) ומקור אחד של פחמימה (תפוח אדמה) והוא מתאים לכל סוגי הכלבים ויעיל לכלבים הסובלים מבעיות שונות. בנוסף ליעילותו הרפואית של מזון היפואלרגני, הוא מכיל יתרונות רבים כמו – איכות מרכיביו איכותיים והמזינים, כמות האכלה יומית נמוכה אצל כלבכם מכיוון שהוא מזין, הוא בריא יותר למערכת העיכול של הכלב ויעיל עבור כלבים הסובלים מאלרגיות שונות במערכת העיכול או בעיות עור שונות.  בסופו של דבר, אוכל לכלבים מסוג זה ועלות האכלה באוכל זה, הינה חסכונית יותר במידה ולכלבכם יש רגישות.

לאיזה סוגי בעיות הוא יעיל?

  • הוא יעיל עבור כלבים הסובלים מדלקות שונות, בכך שהוא מסייע בטיפול בדלקות עור, בדלקות אוזניים כרוניות ובפיסטולה פריאנאלית ועוד סוגים שונים.
  • אוכל היפואלרגני לכלבים, משמש לאבחון וטיפול באלרגיה למזון אצל כלבים וגם במקרה של אי סבילות מזון אצל כלביכם.
  • מזון זה יעיל עבור כלבים הסובלים בדרך קבע מתסמונות המעי הרגיז ויכול לשפר להם את ההרגשה הכללית ולהקל על כאבים.
  • מזון זה מקל על אלרגיות עור שונות המתפתחות אצל כלביכם, לרוב אלרגיות אלו מתבטאות בגרוד טורדני שיכול לקרות מדלקות שונות או מאלרגיות לפרעושים ועוד סוגים רבים של אלרגיות.

בכל מקרה של חשש כל שהוא לרגישות אצל כלביכם, מומלץ לגשת לווטרינר שיבדוק את כלביכם וימליץ לכם לתת לכלביכם אוכל היפואלרגני לכלבים. כמובן שישנם סוגים שונים של מזון מסוג זה, וניתן להתאימו לפי גודל הכלב, גילו, משקלו וגם על פי גזעו. אם וטרינר המליץ לכם על אוכל מסוג זה,

סוגי מזון היפואלרגני אצל ערן וחיות אחרות :

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן